Minggu, 08 November 2015

Apa itu buah pinggang Hajar Diet?

Apa itu buah pinggang Hajar Diet?

Jika anda seorang peminat "Seinfeld," maka anda boleh ingat episod apabila Kramer mempunyai batu karang. Walaupun ia adalah lucu di televisyen, ia sudah tentu tidak apabila ia berlaku kepada anda, dan itulah mengapa anda mungkin ingin mempertimbangkan untuk pergi pada diet batu buah pinggang.

Ramai orang mendapati bahawa apabila mereka mempunyai satu batu karang, mereka akan mempunyai mereka lagi dan lagi. Anda perlu mengambil ini sebagai tanda bahawa buah pinggang anda tidak berfungsi dengan baik dan berjumpa doktor. Jika doktor anda telah memberitahu anda bahawa anda mempunyai penyakit buah pinggang kronik, maka ia adalah masa untuk melakukan sesuatu mengenainya.

Apa itu buah pinggang Hajar Diet?

Ini adalah makanan yang sangat khusus yang telah direka untuk membantu orang yang mempunyai penyakit buah pinggang kronik. Jika anda berfikir buah pinggang anda sebagai penapis, setiap sekarang dan kemudian anda perlu bilas mereka keluar dan memastikan bahawa mereka berfungsi dengan baik. Diet batu karang adakah itu untuk anda dengan cara yang tidak meletakkan banyak tekanan ke atas mereka.

Apa Perubahan Anda Akan Buat?

Diet ini tidak memerlukan anda untuk membeli apa-apa makanan ganjil atau hanya makan makanan organik dan vegetarian, tetapi ia akan memerlukan anda membuat beberapa perubahan dalam diet anda. Contohnya, sesetengah daripada protein yang anda mungkin akan makan sekarang akan berada di luar batas. Perkara yang sama juga benar untuk makanan yang sangat tinggi dalam lemak atau sodium.

Bagaimana Dengan Cecair?

Walaupun sekolah yang sama pemikiran dengan mengambil kira "pembersihan" adalah bahawa anda harus "mengepam" sistem anda untuk mendapatkan toksin, ini tidak semestinya benar bagi orang-orang yang mempunyai masalah buah pinggang yang sedia ada. Malah, tiada produk pembersihan tradisional atau kaedah yang pernah perlu digunakan oleh seseorang yang mempunyai masalah buah pinggang.

Anda akan perlu untuk pergi pada diet batu karang untuk tidak mengepam buah pinggang anda, tetapi untuk membiarkan mereka berehat. Perkara terakhir yang anda mahu mereka lakukan adalah kerja keras. Dengan menukar diet anda dan jenis dan jumlah cecair yang anda ambil, anda akan mempunyai peluang yang lebih baik untuk pulih.

Adakah Ini Berfungsi?

Ia pergi tanpa mengatakan bahawa jika anda mengesyaki anda mempunyai batu karang atau masalah buah pinggang, anda perlu berjumpa dengan doktor anda. Tetapi apabila anda telah didiagnosis, pergi pada diet batu buah pinggang adalah salah satu perkara yang terbaik yang boleh anda lakukan untuk memberikan buah pinggang anda berehat sebenar dan untuk membantu mencegah lebih batu pada masa hadapan.

Anda harus ingat bahawa buah pinggang tidak sembuh diri mereka sendiri, dan mereka bekerja sepanjang masa. Jadi matlamat utama untuk mengubah diet anda dan pergi pada yang satu dibangunkan dengan buah pinggang diingat adalah untuk benar-benar memberi buah pinggang anda peluang untuk berehat dan memulihkan diri mereka sendiri. Ini tidak akan berlaku dalam sekelip mata, dan anda masih mungkin mempunyai batu karang dalam masa yang sama, tetapi dengan berpegang kepada diet, anda akan membantu untuk membaiki keadaan buah pinggang anda dan mencegah gejala yang serius untuk tahun akan datang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar