Minggu, 08 November 2015

Zeolite serbuk dan cecair Zeolite - Apakah Perbezaan?

Zeolite serbuk dan cecair Zeolite - Apakah Perbezaan?

Zeolite- The Mesin Pemasaran

Apabila ia datang kepada zeolit, saya tahu bagaimana buruk orang mahu dan perlu produk yang baik yang bekerja. Pemasaran malangnya sering mengaburi fakta dan mengelirukan orang jika tidak perlu. Kebanyakan orang tidak ahli-ahli sains, dan yang menjadikan ia amat sukar untuk memotong serbuk zeolite lawan cecair zeolite retorik dan mendapatkan fakta.

Terdapat beberapa jenama zeolite cecair di pasaran hari ini. Zeolite cecair telah dipopularkan oleh syarikat Multi Level Marketing dengan produk mereka asal cecair Zeolite. Produk ini adalah sangat popular untuk satu masa, dan tidak dapat tidak menyalin produk kucing mula muncul, dengan semua jenis bahan tambahan berbeza. Hari ini, terdapat banyak produk 'zeolite cecair' dalam botol penitis.

Produk zeolite cecair di pasaran adalah jumlah minit zeolit ​​serbuk digantung dalam cecair, biasanya dengan asid humik atau fulvik, tetapi kadang-kadang hanya air.

Syarikat-syarikat juga bermula untuk meletakkan perkara seperti DHQ (anti-oksidan), chlorella (a hijau laut), vitamin dan lain-lain di dalam produk zeolite cecair dalam usaha untuk meningkatkan persembahan mereka dan membezakan diri mereka dari orang ramai yang semakin berkembang.

Cecair mempunyai tempat mereka ... sebagai contoh untuk kanak-kanak atau haiwan peliharaan yang mempunyai masalah menelan serbuk atau kapsul, tetapi kebanyakannya produk-produk ini mempunyai begitu sedikit zeolite bahawa ia akan mengambil seumur hidup dan akaun bank yang besar untuk melakukan apa-apa yang baik.

Zeolite Powder

Serbuk Zeolite mempunyai kelebihan tertentu lebih produk cecair. Oleh kerana semua kajian yang digunakan ini bentuk zeolite dalam pelajaran, ia adalah mudah untuk membuktikan faedah, dan juga untuk mendapatkan dos yang digunakan dalam kajian. Bentuk-bentuk cecair mempunyai, bagi sebahagian besar, jumlah yang kecil zeolite jadi ia adalah baik untuk dapat untuk mendapatkan jumlah yang berkesan dengan mudah dalam satu hidangan.

Apakah Perbezaan Antara Zeolite serbuk dan cecair?

Sejak cecair zeolite yang sebenarnya hanya jumlah kecil serbuk zeolite digantung di dalam cecair, dengan alasan bahawa pilihan yang bergantung kepada harga, kemudahan, dan kualiti. Produk-produk yang mempunyai kecairan yang mudah untuk mengambil kerana anda hanya boleh menjatuhkan mereka di dalam air, atau jus, atau bahkan hanya memancut mereka ke dalam mulut anda.

Produk serbuk adalah sedikit kurang sesuai kerana anda perlu untuk mengaut beberapa keluar dan bercampur dengan air sebelum anda mengambilnya. Bagi orang-orang yang mendapati bahawa memakan masa, atau kanak-kanak yang tidak akan minum segelas penuh serbuk dicampur dalam air serbuk zeolite yang bukan pilihan yang terbaik, namun bagi kebanyakan orang, ini adalah kaedah pilihan penghantaran.

Zeolite najis tidak berfungsi juga, kerana ia sudah cukup penuh dengan toksin. Sesetengah orang membeli serbuk zeolite kerana mereka mendapat harga yang lebih baik, tetapi tidak mengambil kira sama ada produk itu betul diproses untuk kegunaan manusia. Terdapat beberapa syarikat-syarikat yang menggunakan zeolite gred komersial dalam produk mereka, dan kemudian tidak membersihkan sebelum pembungkusan.

Terdapat syarikat yang menjual bentuk serbuk mineral ini yang mempunyai saya yang hanya digunakan untuk makanan tambahan. Ia adalah satu zeolite amat bersih bermula, kerana ini. Kemudian mereka membersihkan produk dengan menggunakan pertukaran kucing-ion, yang menyebabkan produk yang sangat bersih.

Salah satu syarikat cecair telah membuat nama untuk diri mereka dengan menegaskan bahawa mereka hanya mempunyai produk diaktifkan bersih, tetapi dalam pasaran hari ini, ini adalah tidak benar lagi.

Apakah Best Zeolite Produk untuk Wang Anda?

Jika anda tidak keberatan menyungkit serbuk ke dalam gelas dan percampuran dalam dengan air, pilihan saya bersih, serbuk micronized zeolite diperolehi dari lombong khusus hanya kepada makanan tambahan, dan bukan untuk tujuan komersial. Saya lebih suka serbuk zeolite tulen.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar