Minggu, 08 November 2015

Teknik Penyembuhan Quantum

Teknik Penyembuhan Quantum

Penyembuhan Quantum adalah teknik penyembuhan semula jadi. Pada asasnya, penyembuhan kuantum menggunakan tenaga di sekitar untuk membantu orang lain untuk sembuh. Tenaga ini dipanggil Life Force Energy. Banyak kajian telah dilakukan ke atas teknik-teknik penyembuhan dan penyelidikan baru juga menunjukkan bahawa mereka mampu untuk mengurangkan kesakitan. Teknik-teknik yang digunakan untuk penyembuhan pada dasarnya tradisional dan semula jadi. Sebagai penyembuhan itu tidak menjamin penyembuhan yang lengkap, ia pasti memberikan ruang untuk mengimbangi semula chakra seseorang, berada dalam mood yang lebih baik dan juga melihat sesuatu dari perspektif lain dalam kehidupan. Ini adalah di mana penyembuhan kuantum mula bermain kebanyakan kehidupan kita. Dengan semua tekanan dan teknologi pada masa kini, penyembuhan kuantum pasti memainkan peranan penting dalam memastikan kesihatan kita dengan baik dan pada masa yang sama, mengurangkan tekanan.

Salah satu teknik yang digunakan dalam penyembuhan itu adalah terapi urut. Urut seperti pilihan dari urutan badan penuh ke kawasan-kawasan hanya khusus seperti belakang, tangan dan kaki. Terapi urut melegakan badan dan secara tidak langsung, meningkatkan peredaran darah dalam badan. Selain itu, usul urut perlahan yang akan menggalakkan negeri lebih dalam kelonggaran dan pada masa yang sama, penyembuhan rohani. Minyak terapeutik atau lokasi boleh digunakan bersama-sama dengan urutan ini untuk meningkatkan lagi kesan urut untuk menggalakkan kesihatan untuk orang itu.

Dengan menggunakan teknik pernafasan yang betul adalah penting terutama apabila ia datang kepada penyembuhan kuantum. Ini dengan mudah boleh dikaitkan dengan yoga, tai chi dan banyak teknik-teknik lain yang meningkatkan tahap kesihatan seseorang. Sama-sama yang lain daripada teknik, bernafas dengan cara yang betul bukan sahaja menggalakkan peredaran darah yang lebih baik tetapi juga mengurangkan tekanan. Pernafasan adalah penting kerana dengan pernafasan, oksigen dibekalkan kepada otak dan seluruh bahagian badan.

Akhir sekali, kebanyakan orang di seluruh dunia percaya dalam ubat-ubatan moden dan percaya bahawa ini adalah orang-orang yang akan menyelesaikan semua masalah mereka. Penyembuhan kuantum sebenarnya dibuktikan oleh banyak juga menubuhkan doktor dan ahli sains bahawa mereka memainkan peranan yang sama dalam memastikan siapa yang akan dapat untuk hidup secara sihat dan pada masa yang sama, meningkatkan kelajuan penyembuhan apabila mungkin. Dalam usaha untuk memastikan bahawa ini jenis penyembuhan dilakukan berjaya, amanah dan kepercayaan dalam kewujudannya memang penting. Kelebihan terkuat dan terbesar seseorang adalah minda dan akan kuasa. Dengan kedua-dua ini, penyembuhan kuantum pasti akan mempercepatkan proses penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar