Jumat, 06 November 2015

Menemui satu Rawatan Osteoartritis Alternatif Yang Akan Bekerja

Menemui satu Rawatan Osteoartritis Alternatif Yang Akan Bekerja

Rawatan Osteoartritis boleh menjadi seperti kompleks sebagai syarat itu sendiri. Lazim, sambutan doktor adalah menetapkan ubat NSAID untuk menangani kesakitan osteoartritis; Walau bagaimanapun, ia adalah agak penting untuk ambil perhatian bahawa kerosakan ini yang osteoartritis boleh lakukan untuk sendi boleh menjadi begitu besar bahawa pembedahan penggantian sendi boleh menjadi perlu. Menangani rasa sakit dan kesan potensi osteoartritis adalah amat penting.

Pertama, ia adalah perlu untuk menyerlahkan hakikat bahawa kehilangan berat badan dan makan makanan yang sihat boleh memainkan peranan yang penting dalam menangani osteoartritis secara umum. Kehilangan berat badan bermakna tekanan kurang pada sendi, dan yang boleh diterjemahkan kepada peningkatan gejala osteoartritis dan sakit yang berkaitan.

Kita tahu bahawa pilihan makanan boleh memberi kesan kepada kesihatan, dan ini yang diambil kira untuk osteoartritis juga. Makanan yang menyebabkan keradangan, seperti makanan diproses, makanan segera dan makanan daripada "nightshade" kategori tumbuhan perlu dilarang. Ini termasuk tomato dan terung antara lain. Secara umum, makanan yang kaya dengan kebanyakan buah-buahan dan sayur-sayuran akan membantu meningkatkan kesihatan, menambah berat badan dan boleh mengurangkan keradangan osteoartritis juga.

Menemui pendekatan alternatif untuk rawatan osteoartritis merupakan salah satu bahagian uji kaji dan satu bahagian memberi alternatif pendekatan masa yang diperlukan untuk memberi kesan. Ubat anti-radang bekerja dengan baik dan mereka bekerja dengan cepat, tetapi kesan jangka panjang penggunaan ubat-ubatan tersebut harus memberi satu jeda. Pendekatan alternatif dan semula jadi mungkin mengambil masa lebih lama, tetapi terdapat kebimbangan yang jauh lebih rendah disertakan dengan menggunakan pendekatan ini.

Rempah halia telah lama bernilai untuk keupayaan untuk mengurangkan keradangan. Rempah adalah antara yang paling penting dalam harta benda dalam dunia kuno dan untuk sebab yang baik. Rempah dan herba adalah perubatan dunia purba, dan manfaat kesihatan yang mereka telah kukuh dalam fikiran nenek moyang kami. Hari ini, penyelidikan perubatan telah diubah bahawa banyak rempah memang mempunyai manfaat kesihatan yang kuat.

Halia boleh digunakan dalam beberapa mengejutkan cara. Teh halia adalah, sudah tentu, sangat biasa dan berdiri sebagai salah satu daripada minuman tunggal paling digunakan di dunia. Halia boleh dimasukkan ke dalam beberapa pelbagai makanan, dan ia juga boleh digunakan untuk membuat teh segar.

Selain teh dan digunakan dalam makanan, halia juga sesuai untuk bentuk pil dan dijual sebagai satu cara untuk membantu dengan keradangan. Selalunya halia dipasangkan atau dicadangkan untuk dipasangkan dengan yang lain yang hebat semula jadi agen anti-radang, kunyit. Bersama-sama kedua-dua rempah boleh mencapai keputusan yang memberangsangkan.

Ia juga harus diperhatikan bahawa halia dan kunyit adalah dua daripada rempah yang paling banyak digunakan dan kedua-duanya dianggap agak selamat. Memberi masa pilihan-pilihan semula jadi untuk bekerja, dan anda mungkin akan mendapati bahawa mereka membantu memberikan sekurang-kurangnya beberapa bantuan dan bantuan dengan rawatan osteoartritis anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar