Jumat, 06 November 2015

Bagaimana Anda Eja Relief?

Bagaimana Anda Eja Relief?

Bapa saya mempunyai quote ini tergantung di dinding pejabat kiropraktik selama bertahun-tahun. Abang saya sekarang telah ia tergantung di pejabat kiropraktik beliau. Saya benar-benar percaya kepada kata-kata Edison. Kita boleh mencegah begitu banyak kesakitan dan penyakit dengan menjaga kami "rangka manusia." Yang sudah tentu termasuk diet dan senaman, tetapi hari ini saya mahu sampaikan bagaimana kita boleh mengurangkan tahap tekanan kita dengan melakukan beberapa perkara mudah.

Bidang perubatan kini menyatakan bahawa 80 peratus daripada penyakit adalah berkaitan dengan tekanan. Tekanan yang berpanjangan pada badan boleh nyata kesan buruk seperti tekanan darah tinggi, penyakit jantung, sakit otot, perubahan dalam gula darah, sakit kepala, kolitis, gangguan kebimbangan, dan ulser.

Tekanan atau stres dilihat dalam kehidupan kita boleh menyebabkan banyak tahap yang berbeza kebimbangan dan ketakutan. Kebanyakan bagaimana tertekan atau tidak tertekan kita adalah pilihan. Jika kita membenarkan tekanan untuk menyesuaikan diri dan berkembang, ia boleh dengan mudah nyata sebagai masalah fizikal. Kita perlu mengambil langkah-langkah untuk secara proaktif menolaknya. Seperti Edison, saya percaya ia adalah semua tentang pencegahan. Jadi, untuk mengelakkan pelbagai penyakit kita perlu mengambil diri kita daripada keadaan tertekan. Atau jika kita tidak dapat keluar dari keadaan yang pada masa itu, sekurang-kurangnya kita boleh mengubah persepsi kita daripadanya. Bagaimana kita berbuat demikian? Bagaimana kita melepaskan tekanan?

Untuk membantu anda dengan soalan-soalan yang saya menyenaraikan beberapa cuba dan ubat penahan ketegangan benar:

Melakukan satu perkara pada satu masa. Ya, ia adalah benar-benar baik untuk anda untuk TIDAK sentiasa berbilang tugas!
Menulis dalam jurnal anda.
Jangan takut untuk meminta bantuan. Kemudian, sudah tentu, membenarkan orang lain untuk membantu anda.
Perancangan awal. Penyediaan memintas tekanan.
Buat senarai, tetapi ingat bahawa anda tidak perlu untuk mempunyai segala-galanya melintasi off pada akhir hari.
Dapatkan tidur yang nyenyak.
Bangun 15 minit awal.
Adakah beberapa Tai Chi.
Bercakap dengan rakan yakin.
Belajar untuk mengatakan tidak.
Pergi untuk berjalan pantas.
Menghabiskan waktu petang beberapa tanpa TV.
Adakah beberapa pernafasan dalam.
Regangkan - ia adalah baik untuk anda! Mengapa anda berfikir kucing mempunyai begitu banyak nyawa?
Memohon maaf atas kesilapan dan ampun.
Dan yang saya percaya mempunyai kesan yang paling atas tahap tekanan (drum roll, sila) ialah:

Pengampunan. Maafkan orang lain, dan memaafkan diri sendiri. Sebaik sahaja anda membuat pilihan untuk berbuat demikian, anda mula melepaskan semua disumbat "tenaga kemarahan" yang begitu berat dan membebankan. Yang pasti melegakan banyak tekanan!
Memilih untuk mengambil langkah-langkah yang perlu untuk mempunyai tekanan kurang dan lebih kegembiraan. Untuk memetik kawan saya Cathy Freeman, "Menjadi sihat adalah lebih daripada sekadar ketiadaan penyakit; ia mempunyai kira-kira yang sihat di dalam keadaan fizikal, mental, rohani dan emosi seseorang individu Kesihatan adalah pilihan - pilihan yang kita buat setiap satu. hari. "

Tidak ada komentar:

Posting Komentar