Minggu, 08 November 2015

Perspektif Doktor - 21 Hari Program Cleanse

Perspektif Doktor - 21 Hari Program Cleanse

Saya sangat percaya besar mencuba pelbagai perkara sebelum saya mencadangkan kepada pesakit saya. Saya tidak akan memberitahu mereka untuk melakukan sesuatu yang saya tidak akan lakukan sendiri. Oleh kerana saya curiga, saya baru saya telah dimulakan membersihkan diet 21 hari dari salah satu syarikat pemakanan saya - Proses Standard. Mereka adalah syarikat makanan tambahan keseluruhan, yang bermakna bahawa produk termasuk makanan sebenar, bukan derivatif yang telah disediakan di dalam makmal. Beberapa rakan-rakan dan rakan-rakan saya telah melakukannya dengan keputusan yang baik. Saya tidak makan dengan teruk, tetapi saya telah melihat beberapa kekurangan tenaga dan perasaan kembung sejak kebelakangan ini. Saya tidak pernah dilakukan membersihkan sebelum ini, jadi saya melihat ke dalam idea.

Idea di sebalik membersihkan adalah untuk membuang toksin dan membolehkan badan dan organ-organ sedikit masa untuk berehat dan membersihkan diri mereka. Ini akan memberikan anda fungsi yang lebih baik dan penyerapan pada masa akan datang dan juga kesihatan yang lebih baik dan tenaga. Ramai mengesyorkan anda melakukan satu setiap 6-12 bulan kerana jumlah racun dalam makanan dan alam sekitar kita. Terdapat banyak jenis seperti membersihkan kolon, mandian kaki, urut, balut dan sebagainya. Terdapat lebih banyak sebab untuk melakukannya: tidur yang lebih baik, kulit yang jelas, lebih banyak tenaga, pencernaan yang lebih baik ... Jadi, saya membuat keputusan untuk mencubanya.

Saya mengarahkan kit saya, yang merangkumi shake makan, organ dan bersih kolon makanan tambahan dan sebuah buku mengenai program ini langkah demi langkah. 10 hari pertama adalah sayur-sayuran dan buah-buahan sahaja, dengan sedikit beras atau kacang merah dibenarkan, bersama-sama dengan shake dan pil. Kemudian anda menambah 2-4 hidangan organik, free-range / ayam liar atau air sejuk ikan hari 11-21. Walaupun ia agak ketat, saya telah dapat berpegang kepada regimen. Saya tidak mempunyai terlalu banyak memberi kesan dari penyingkiran toksin, tetapi saya sedikit cahaya diketuai dan lapar sepanjang masa. Saya agak letih beberapa hari pertama, juga. Sekarang saya masa lalu itu, saya telah perasan peningkatan kejelasan mental dan motivasi, tidur seperti batu, mengurangkan perasaan mengasapi dan saya telah kehilangan berat badan. Badan saya telah diselaraskan dengan baik kepada jumlah makanan, kerana saya bukan kerana lapar. Seperti yang saya mencapai akhir, saya tidak sabar untuk menambah lebih sedikit karbohidrat, tetapi idea adalah bahawa ini adalah perubahan gaya hidup bagi kebanyakan. Terdapat juga sebuah kit selepas membersihkan untuk membantu membawa anda ke arah yang betul. Saya pasti akan mengatakan bahawa terdapat manfaat yang besar untuk melakukan pembersihan jika anda mempunyai dedikasi untuk menyelesaikan program ini. Saya pasti akan melakukan satu lagi. Sebaik sahaja anda mula berasa lebih baik, anda tidak akan mahu kembali.

Sentiasa berunding dengan doktor anda sebelum memulakan berat badan atau diet program atau sebelum menambah makanan tambahan jika anda berada di ubat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar