Minggu, 08 November 2015

Cara Mudah untuk mengikuti satu Kidney Stone Diet

Cara Mudah untuk mengikuti satu Kidney Stone Diet

Lulus batu karang dianggap oleh banyak untuk menjadi antara pengalaman yang paling menyakitkan seseorang boleh pergi melalui dalam seumur hidup. Hakikatnya adalah bahawa berjuta-juta orang akan lulus sekurang-kurangnya satu batu karang dalam hidup mereka, walaupun lelaki lebih cenderung untuk membangunkan mereka berbanding wanita. Sesetengah orang boleh lulus hanya satu batu dalam kehidupan mereka, tetapi yang lain akan mendapati bahawa acara ini menyakitkan menjadi corak yang berulang dalam kehidupan mereka. Walaupun ada ubat-ubatan doktor anda boleh menetapkan untuk membantu anda mencegah perkembangan batu, mengikuti diet batu karang biasanya kaedah pencegahan pilihan kerana ia tidak memerlukan pengambilan harian ubat-ubatan.

Matlamat Diet

Hakikatnya ialah apabila buah pinggang anda beroperasi pada tahap optimum, batu kurang cenderung untuk membangunkan. Matlamat diet batu karang adalah untuk memberi buah pinggang anda apa yang mereka perlukan untuk beroperasi di peringkat tertinggi, dan ini biasanya bermakna mengambil tahap yang sesuai untuk natrium, protein, kalium, fosforus, dan air. Secara umumnya, terdapat tahap yang ideal bagi nutrien yang baik di setiap hari, dan anda tidak mahu mempunyai terlalu banyak atau terlalu sedikit dalam tempoh masa yang tertentu.

Aduan Mengenai Diet

Ramai orang lebih suka untuk mengikuti diet batu karang daripada mengambil ubat-ubatan kerana ia sering lebih murah dan ia juga adalah lebih baik untuk mengawal pembangunan batu anda secara semula jadi daripada melalui cara-cara buatan. Walau bagaimanapun, seperti yang anda boleh bayangkan, mengambil tahap yang ideal natrium, kalium, fosforus, dan protein setiap hari boleh menjadi rumit kerana ia bermakna memantau maklumat pemakanan dalam makanan anda dan merancang makanan anda lebih awal daripada masa. Memantau cecair, biasanya anda perlu memantau pengeluaran air kencing anda setiap hari. Jadi aduan umum tentang diet ini adalah bahawa ia adalah sukar untuk diikuti.

Membuat Ia Mudah

Walaupun ada benar-benar ada cara untuk membuat ia lebih mudah untuk memantau pengeluaran air kencing, anda boleh membuat sangat memakan masa tugas perancangan makan dan mengira pengambilan pelbagai nutrien yang penting untuk kesihatan buah pinggang dengan memilih buah pinggang diet resipi buku masakan atau mendapat panduan perancangan makan. Diet batu karang boleh disesuaikan sedikit berdasarkan berat badan anda sendiri dan faktor-faktor kesihatan yang unik, tetapi secara umumnya panduan buku masakan atau makanan perancangan adalah titik permulaan yang besar untuk menjadikannya lebih mudah untuk mengikuti diet ini.

Menyesuaikan Makanan Anda

Anda mungkin perlu untuk bekerja dengan pakar pemakanan atau pakar diet untuk mendapatkan bantuan menyesuaikan makanan anda untuk mengikuti diet batu buah pinggang. Anda boleh berbincang dengan profesional anda apa makanan semasa anda umumnya terdiri daripada dan juga membawa masuk beberapa resipi kegemaran anda untuk mesyuarat atau janji temu. Beliau mungkin dapat menyesuaikan resipi anda dan makanan semasa sedikit untuk membantu mereka untuk mematuhi diet. Kadang-kadang membuat hanya beberapa perubahan yang sangat mudah, asas boleh menyediakan anda dengan hasil yang berfaedah. Jika anda mampu untuk tweak resipi anda sendiri sedikit kepada mematuhi garis panduan diet, anda akan mendapati ia jauh lebih mudah untuk mengikutinya.

Pembelajaran Resipi baru

Hakikatnya adalah bahawa ia boleh mengambil beberapa penyesuaian di pihak anda untuk mendapatkan digunakan untuk cara baru untuk makan, tetapi anda akan mendapati bahawa anda tidak lama lagi mula mempelajari kandungan nutrisi makanan dan boleh menyimpan pengiraan berjalan pengambilan harian anda nutrien ini dalam kepala anda atau sebaliknya pada kertas yang sesuai yang anda menyimpan rapat dengan anda sepanjang hari. Sebaik sahaja anda belajar beberapa resipi baru dari batu diet buah pinggang dan menggabungkan mereka ke dalam diet anda, anda akan mendapati bahawa mengikuti diet menjadi lebih mudah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar