Minggu, 08 November 2015

Selenite Wands untuk Penyembuhan dan Selenite Lampu

Selenite Wands untuk Penyembuhan dan Selenite Lampu

Selenite adalah bahan yang secara semula jadi jelas atau legap terbentuk daripada kristal gypsum. Cahaya melaluinya dengan mudah, mewujudkan cahaya pemanasan. Oleh itu, lampu Selenite akan membuat tambahan yang dialu-alukan ke rumah anda, serta mewujudkan titik bercakap untuk pelawat. Di samping itu, Kristal Selenite dipercayai mempunyai ciri-ciri penyembuhan, mewujudkan tenaga tenang dan damai. Selenite Crystal Healing Wands digunakan untuk menghilangkan tenaga negatif dari badan.

Kristal telah menjadi sumber penyembuhan, perlindungan dan sihir kepada manusia 1000 tahun. Orang purba digunakan batu permata dan kristal sebagai azimat untuk menangkis roh-roh jahat. Kaum dan agama di seluruh dunia mempunyai jenis reverred yang berbeza dan warna unsur-unsur ini wujud secara semula jadi.

Crystal Wands digunakan untuk penyembuhan. Mereka biasanya licin, menunjuk pada satu hujung dan tumpul di hujung yang lain untuk memberi tumpuan tenaga dalam arah tertentu.

Selenite Wands, khususnya, digunakan untuk menggalakkan kesejahteraan, kedamaian, tenang dalaman, ketenangan, spirituallity dan, oleh itu, untuk membantu dengan meditasi. Nama Selenite berasal dari perkataan Yunani bagi Bulan dan ia adalah kristal berasaskan gipsum biasanya suka karya dalam gambar.

Selenite Gaya Crystal Lampu
Lampu kristal Selenite boleh didapati dalam pelbagai jenis saiz, warna dan gaya. Biasanya tinggal dalam bentuk yang semulajadi mencari, setiap bahagian akan mempunyai bentuk yang unik dan warna, yang dibentuk oleh pertumbuhan semula jadi kristal dan oleh itu, mewujudkan lampu benar-benar unik untuk rumah. Lebih versi rasmi, jelas dan digilap juga disediakan bermakna ada gaya yang sesuai dengan kebanyakan rasa dan hiasan dalaman.

Lampu biasanya sama ada berdiri bebas di bahagian bawah yang rata digilap potong kristal atau datang dengan asas kayu atau plastik yang sesuai gaya.

Menggunakan Selenite Wand

Teknik untuk Crystal Healing
Wands Selenite boleh digunakan dalam beberapa cara untuk penyembuhan: Hujung tajam boleh ditumpukan kepada Chakra badan untuk menggalakkan aliran tenaga dalam Hujung tumpul boleh digunakan untuk mengurut kawasan tertentu dan pada masa yang sama memberi fokus negatif. tenaga dari badan. Tongkat biasanya bergerak dalam bulatan kecil untuk mengurut bahagian yang terjejas badan, sebagai contoh kuil-kuil untuk membantu dengan sakit kepala. Tongkat ini juga boleh melambai atau disapu seluruh badan untuk membantu tenaga negatif yang jelas. Arahan lanjut boleh dilihat dalam video di bawah.

Selenite adalah kristal berdasarkan gypsum dan boleh menjadi lembut, rapuh dan air akan memecahkan ia ke bawah supaya penjagaan perlu diambil untuk tidak menggunakan terlalu banyak air jika anda membersihkan tongkat atau sekeping Selenite.

Kegunaan lain Kristal Selenite
Seperti kristal Selenite digunakan untuk menggalakkan keamanan dan tenang, keping lancar kecil boleh diadakan semasa meditasi. Atau mereka boleh ditempatkan di sekitar sudut-sudut bilik, di rumah, untuk menghilangkan tenaga negatif dan menggalakkan lagi ruang yang tenang. Ia juga boleh dijalankan dengan anda untuk kesan yang sama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar