Minggu, 08 November 2015

Coaching Wellness - Kesihatan Luar Biasa Manusia Seterusnya

Coaching Wellness - Kesihatan Luar Biasa Manusia Seterusnya

Di Amerika Syarikat, kita telah dibiasakan untuk bergantung kepada "Big Pharma" untuk menetapkan kepada kita, melalui doktor, apa yang perlu kita lakukan dengan badan kita sendiri apabila kita jatuh sakit. Semasa kenaikan ini dalam pergantungan kepada ubat-ubatan dan pembedahan untuk penyakit, kita telah melihat kadar kanser dan penyakit jantung meningkat kepada kadar wabak di lima puluh tahun lalu sebagai bahagian atas dua punca utama kematian. Gangguan autoimun telah menjadi satu pertiga rapat. Pada tahun 2007, kencing manis menyumbang kepada sejumlah 231.404 kematian dan pada tahun 2010, terdapat 1.9 juta kes baru dilaporkan bagi mereka yang berusia dua puluh lebih.

Manusia depan akan menjadi secara fizikal kebal terhadap malapetaka kerana dia akan memahami kepentingan penyakit pencegahan, dan bukannya penyakit penjagaan. Dalam masyarakat kita sekarang, penyakit dirawat dengan ubat-ubatan toksik atau melalui pembedahan. Itu bukan penjagaan kesihatan. Itulah penjagaan penyakit. Merawat pesakit bukan tanda-tanda penyakit itu akan menjadi falsafah untuk paradigma baru perubatan dan penjagaan kesihatan. Kesihatan holistik dan perubatan alternatif akan menjadi arus perdana dan merawat pesakit dengan radiasi berbahaya (kemoterapi), pembedahan yang tidak diperlukan, dan ubat-ubatan asid-membentuk akan dilihat untuk kegilaan bahawa ia adalah.

The Manusia akan datang tidak akan membenarkan diri mereka disuntik oleh kerajaan paksa, asid-membentuk, vaksin sangat toksik. Mereka tidak akan "menangkap selesema" atau virus selesema sama ada. Sistem imun mereka secara automatik akan dapat menangkis sebarang virus atau bakteria kerana mereka akan memahami kepentingan yang hampir sama tahap air liur pH badan dengan tahap 7,35-7,45 darah. Untuk mencapai ini, mereka akan mengikuti diet yang padat dengan nutrien, kaya antioksidan, dan gula.

Manusia akan datang akan memahami bahawa punca utama penyakit adalah tekanan. Oleh itu, mereka tidak akan bertindak balas, menahan, atau menjadi emosi terikat dengan cabaran kehidupan yang kecil. Mereka tidak akan membenarkan apa yang orang lain katakan atau lakukan untuk mengaktifkan sistem saraf simpatik dan tindak balas melawan atau penerbangan badan. Meditasi, yoga, terapi urut, terapi sauna inframerah, terapi bunyi, penjagaan serviks atas, dan bersenam setiap hari akan membantu untuk memastikan tubuh manusia Seterusnya dalam keadaan kesihatan yang luar biasa dan kesejahteraan.

Manusia depan juga akan memahami bahawa jika alam tidak mereka bentuk, maka ia tidak dimaksudkan untuk kegunaan manusia. Makanan yang diubahsuai secara genetik, merkuri sarat tampalan gigi, vaksin formaldehid-sarat, air fluoride- dan klorin yang sarat akan dielakkan sepenuhnya. Makan makanan yang diproses yang mempunyai nilai pemakanan yang sama seperti kotak kadbod mereka datang dalam akan dilihat sebagai sampah yang ia adalah. Dan hidup kehidupan kira-kira, ketenangan jiwa, dan ketenangan akan menjadi peraturan, bukan pengecualian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar