Minggu, 08 November 2015

Ini Hidup Young Kajian adalah lebih baik daripada mana-mana lain Minyak Hidup Young Ulasan Anda Akan Cari

Ini Hidup Young Kajian adalah lebih baik daripada mana-mana lain Minyak Hidup Young Ulasan Anda Akan Cari

Bagaimana ini boleh menjadi lebih baik daripada semua yang Hidup Muda ulasan minyak yang lain? Ini kerana saya memberitahu anda perbezaan utama antara Hidup Young minyak yang penting dan majoriti semua minyak lain di pasaran. Jika anda tidak menggunakan Muda Hidup minyak pati, maka anda boleh melakukan lebih berbahaya daripada baik kepada minda anda, badan dan semangat.

Hidup Young Minyak Essential telah dimulakan oleh seorang yang bernama Gary Young yang telah menghabiskan sebahagian besar hidupnya mencari rawatan kesihatan yang boleh membantu orang lain. Beliau telah perjalanan di seluruh dunia sejak 20 tahun yang lalu mengumpul penyelidikan mengenai manfaat kesihatan minyak pati. Melalui banyak penyelidikan dan ujian, dia dan penyelidik lain telah datang kepada kesimpulan bahawa minyak pati link hilang dalam perubatan moden.

Setelah dekad penyelidikan, ia telah didokumenkan bahawa tumbuh-tumbuhan boleh melakukan lebih daripada sekadar menghiasi bilik, mengeluarkan oksigen, atau memberikan kami makanan berkhasiat untuk makan. Para penyelidik telah mendapati bahawa tumbuhan berkait rapat dengan fizikal, emosi, dan rohani kesejahteraan kami. Jadi, itulah sebabnya mereka percaya tumbuh-tumbuhan adalah begitu bermanfaat dalam kehidupan kita. Tumbuh-tumbuhan menghasilkan minyak pati yang bahan yang berkuasa cecair yang terdapat dalam kebanyakan tumbuh-tumbuhan dan diekstrak melalui penyulingan wap. Minyak telah digunakan untuk membunuh bakteria, kulat, dan virus. Melalui wangian mereka, mereka membantu mengurangkan kemurungan dan menaikkan semangat anda dengan menghapuskan emosi negatif.

Walau bagaimanapun, masalah ini adalah bahawa kebanyakan minyak di pasaran hari ini adalah dicairkan dengan bahan kimia lain dan adalah tidak lebih daripada sekadar minyak gred minyak wangi. Mereka menawarkan tiada kesan terapeutik yang positif kepada minda, badan, atau semangat dan sebenarnya boleh menyebabkan lebih berbahaya kepada anda kerana sintetik mereka membentuk. Minyak pati yang terdiri daripada beratus-ratus sebatian yang berbeza dan minyak setiap pokok yang mempunyai kombinasi semula jadi sebatian yang menjadikan ia optimum untuk manfaat terapeutik.

Apabila syarikat-syarikat lain mencairkan minyak mereka dengan menambah sebatian yang berbeza supaya mereka dapat menjual minyak mereka lebih murah, minyak kehilangan semua nilai terapeutik. Jadi, anda benar-benar perlu tahu di mana minyak yang datang dari dan bagaimana ia berkembang, ditanam, dan suling. Anda tidak mahu tumbuh-tumbuhan yang minyak pati anda datang dari mempunyai apa-apa racun herba atau kimia pertanian lain. Ini bertindak balas dengan minyak semasa penyulingan dan menghasilkan sebatian toksik yang boleh mencampurkan ke dalam minyak.

Hidup Young minyak pati benar-benar dicemari dan dalam bentuk yang paling tulen mereka kerana mereka adalah satu-satunya syarikat yang khusus untuk kegunaan perubatan. Oleh itu, apabila anda mendapatkan minyak dengan label Hidup muda di atasnya, anda tahu bahawa ia telah dijaga. Mereka pergi melalui proses yang dipanggil 'Seed Seal' di mana mereka memilih benih yang mempunyai potensi terbaik nilai terapeutik yang tertinggi. Langkah seterusnya adalah memupuk melalui persediaan yang sepatutnya bagi tanah, pengairan, dan proses merumput. Kemudian proprietari, rendah suhu Muda Living, tekanan rendah, proses penyulingan wap memastikan bahawa sebatian tumbuhan yang baik dalam setiap penyulingan minyak kekal tanpa kompromi semasa proses pengekstrakan. Hidup Young menggunakan makmal pihak ketiga dan mereka sendiri untuk memastikan bahawa keaslian dan keberkesanan piawaian antarabangsa dipenuhi dan melepasi. Kemudian botol dimeteraikan atasnya, diperiksa, dan dihantar kepada pelanggan setia mereka.

Apabila ia datang untuk mewujudkan minyak pati muktamad, Hidup Young telah keluar dilakukan sendiri. Ia diletakkan dalam masa yang paling dan usaha untuk mendapatkan orang ramai kembali kepada cara yang selamat dan semula jadi untuk menangani isu-isu perubatan. Melalui tahun mereka banyak penyelidikan, ia tidak dapat dinafikan bahawa minyak pati yang bekerja.

Apa yang anda fikir kebanyakan sebatian dadah farmaseutikal berdasarkan? Ubat-ubatan farmaseutikal adalah berdasarkan kepada sebatian yang terdapat dalam tumbuh-tumbuhan. Setiap tahun berjuta-juta dolar dibelanjakan daripada syarikat-syarikat dadah dan orang perseorangan yang cuba untuk mencari sebatian terapeutik baru dari tumbuh-tumbuhan di makmal swasta dan universiti.

Salah satu bahagian yang terbaik tentang Hidup Young minyak pati adalah bahawa mereka telah menetapkan syarikat ini sebagai sebuah syarikat pemasaran rangkaian dan berinteraksi dengan pengguna akhir produk. Jadi mereka sentiasa mendapat maklum balas yang baik. Syarikat ini merupakan salah satu yang paling cepat syarikat-syarikat MLM yang semakin meningkat. Mereka menawarkan pelan pampasan yang besar dengan harapan untuk memberi kuasa kepada orang ramai untuk mendapatkan perkataan tentang minyak pati supaya mereka boleh memberi kesan dan mengubah kehidupan orang ramai dengan cara yang positif. Ia adalah masa untuk menghilangkan pemikiran yang kita hanya perlu mengambil pil dan segala-galanya akan menjadi baik-baik saja. Itu tidak berlaku dan ia adalah satu fakta bahawa lebih 100,000 orang mati setiap tahun daripada mengambil ubat-ubatan preskripsi mereka seperti yang ditetapkan oleh doktor mereka. Jadi saya berharap ini telah menjadi salah satu yang terbaik Hidup Young ulasan minyak penting yang anda telah membaca dan anda akan hilang dengan pengetahuan bahawa minyak pati yang sangat kuat dan berguna jika ia dihasilkan dari sebuah syarikat yang benar-benar prihatin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar