Minggu, 08 November 2015

Top 5 Tips untuk tenaga yang berpanjangan

Top 5 Tips untuk tenaga yang berpanjangan

Tenaga yang rendah seolah-olah di mana-mana hari ini. Orang kemerosotan lebih apabila mereka berjalan kerana mereka tidak dapat menahan diri mereka; kami mempunyai makanan tambahan, prosedur spa, dan produk yang berjanji untuk "menyembuhkan" keletihan kami; dan perniagaan memerlukan perhatian kita 24/7, tapi yang memerlukan tidur juga?

Kita semua tahu kesan-kesan sampingan yang mempunyai tenaga yang rendah: tidur di pejabat, tiada stamina seksual, kekurangan motivasi untuk berbuat apa-apa biarkan senaman sahaja, berat badan ... Senarai ini berterusan!

Saya sering mendapat ditanya apa tips saya atas adalah untuk tenaga yang berpanjangan, tanpa menggunakan produk atau pil. Nah, anda bertanya dan saya memberi! Berikut adalah lima saya atas:

1. Dapatkan tidur yang cukup. Rata-rata orang memerlukan antara 7-8 jam tidur. Kurang tidur boleh meningkatkan kecenderungan anda untuk mengambil lebih banyak makanan, mengurangkan tenaga anda, dan menyebabkan kabus otak yang menjadikan ia sukar bagi anda untuk memberi tumpuan.

2. Bersenam setiap hari. Membuat menjalankan keutamaan dalam hidup anda. Anda tidak perlu untuk menjalankan atau berjalan jika anda tidak mahu kepada- terdapat semua jenis cara-cara yang baik untuk menggerakkan badan anda! Cuba kelas baru di gym anda. Zumba dan kickboxing yang menyeronokkan, membakar kalori utama, dan memberi anda beberapa kekuatan batin untuk membuat anda pergi.

3. Minum lebih banyak air. Penghidratan adalah kunci dalam membuat fungsi tubuh anda, terutama apabila ia datang kepada tenaga. Anda tidak akan mempertimbangkan memandu kereta anda tanpa gas, kini akan anda?

4. Gunakan pemanis lembut. Kopi kami gula-sarat, minuman tenaga, dan soda lakukan yang bertentangan dengan tepat apa yang kami diberitahu mereka akan berbuat demikian- menyalirkan tenaga kita! Berikan diri anda rangsangan sebenar dengan menggunakan produk semula jadi manis seperti madu, agave, atau stevia.

5. Menilai hubungan anda. Adakah seseorang dalam hidup anda yang baru seolah-olah menghisap tenaga dari tanahmu? Percayalah, anda akan tahu siapa mereka. Mereka biasanya bercakap atau banyak mengadu, mempunyai pandangan negatif terhadap kehidupan, dan mahu anda untuk menjaga perkara untuk mereka. Dan itu hanya satu contoh hubungan penyaliran! Mengambil pandangan yang jujur ​​pada orang dalam hidup anda, menentukan sama ada hubungan tersebut memberi kesan positif anda, dan melepaskan yang lain!

Saya berharap bantuan ini. Saya tahu mereka membuat perbezaan untuk saya! Beritahu saya apa yang anda cuba, apa hasil yang berada, dan berasa bebas untuk berkongsi beberapa tips anda sendiri!

Tindakan Langkah-langkah:
* Mula melaksanakan tips di atas
* Menjadi lebih sedar apabila anda mengalami tenaga yang rendah
* Mengenal pasti punca-punca titik tenaga anda
* Kongsi dengan orang lain cara kegemaran anda untuk meningkatkan secara semulajadi tenaga anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar