Minggu, 08 November 2015

Manfaat Kesihatan meminum Sebaliknya Daripada Merokok Perubatan Alternatif

Manfaat Kesihatan meminum Sebaliknya Daripada Merokok Perubatan Alternatif

Cara yang paling biasa daripada menggunakan ganja perubatan adalah dengan merokok itu, belum ada cara lebih sihat dan lebih berkesan untuk mengalami faedah-faedahnya. Ia adalah satu fakta yang tidak diketahui umum bahawa ganja juga boleh dimakan. Dalam artikel ini pelbagai kaedah alternatif kepada merokok ganja perubatan termasuk cara meminum dan vaporizing akan diterokai. Kami juga akan melihat beberapa kesan sampingan yang merosakkan kesihatan merokok.

Apabila dibandingkan dengan merokok, meminum menawarkan kelebihan terbesar untuk mencegah bahan kimia karsinogen berbahaya dan tar daripada memasuki sistem pernafasan badan. Selain itu, merokok keputusan ganja dalam penurunan yang banyak cannabinoids lain dan THC kerana penguraian mereka pada suhu yang tinggi. Tetapi, apabila ia dimakan, peratusan yang lebih tinggi daripada bahan-bahan aktif atau juzuk memasuki tubuh. Meminum ganja adalah lebih sihat untuk anda, satu-satunya kelemahan yang pemakanan yang tidak adalah pilihan yang kos efektif kerana jumlah yang agak besar ganja perubatan diperlukan untuk meningkatkan keberkesanannya. Tetapi, tinggi keseluruhan bahawa persiapan diselitkan dengan ganja mencipta tahan lebih lama dan juga kuat.

Dispensari ganja perubatan menunjukkan bahawa terdapat beberapa cara untuk meminum ganja dengan mencampurkannya dengan sama ada pepejal atau asas cecair. THC dari putik dan gentian tumbuhan boleh diserap oleh sistem pencernaan. Walau bagaimanapun, ia tidak boleh melepaskan melainkan jika ia mengikat kepada alkohol atau asid lemak kerana ia adalah komponen larut lemak. Cecair seperti air, soda, etil alkohol atau gandum, atau air limau boleh digunakan. Walaupun walaupun teh ganja yang dibuat oleh bru ganja dengan daun teh adalah sedikit psikoaktif, ini campuran berasaskan air tidak begitu berkesan kerana keterlarutan air yang THC adalah rendah kerana sifat lipophilic itu.

Asas kukuh yang digunakan apabila ganja dimasak termasuk mentega, minyak, lemak, atau lemak lain. Kentang dicincang coklat, brownies, cookies, penkek, dan produk dibakar lain membolehkan penggunaan lisan ganja.

Vaporizers ganja terdiri daripada penapis api dan pengewapan paip dan apabila ganja dipanaskan pada mereka, bahan-bahan aktif di dalamnya mendapatkan sejat dan bukannya membakar yang berlaku apabila ia salai. Bergantung kepada reka bentuk vaporizer, bahagian yang lebih rendah daripada bahan kimia toksik dan karbon monoksida dilepaskan.

Salah satu produk ganja terkini yang berperisa sulur berubat yang menggunakan THC berkualiti tinggi, CBN, dan CBD dan dibuat menggunakan ekstrak minyak hash dan etanol. Ini mengandungi lebih daripada 30 mg THC dan 6 hingga 7 mg CBD.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar