Minggu, 08 November 2015

Sesetengah Sports Injury Rawatan Ditawarkan oleh Chiropractors

Sesetengah Sports Injury Rawatan Ditawarkan oleh Chiropractors

Terdapat atlet yang memilih rawatan alternatif seperti yang ditawarkan oleh ahli tulang untuk kecederaan sukan untuk beberapa sebab. Pertama, kerana mereka lebih suka cara yang lebih semula jadi untuk rawatan kecederaan. Kedua, rawatan alternatif yang bukan pembedahan dan oleh itu potensi risiko adalah rendah. Dan ketiga, dalam kebanyakan kes, rawatan dari ahli tulang adalah lebih murah jika dibandingkan dengan prosedur rawatan tradisional yang ditawarkan oleh doktor arus perdana.

Rawatan alternatif daripada doktor kiropraktik

Jika anda melawat klinik kiropraktik hari ini, anda akan melihat bahawa mereka menawarkan pilihan yang luas kecederaan sukan rawatan alternatif untuk kecederaan sukan - atau kecederaan yang kami diperolehi dalam kehidupan seharian kita - direka untuk tujuan yang berlainan. Mereka menawarkan perkhidmatan dan rawatan seperti berikut:

Teknik aktif Akhbar (ART) - bukan invasif, sangat selamat, tidak mempunyai kesan sampingan, dan dianggap sebagai salah satu alternatif yang mempunyai rekod menghasilkan keputusan yang berkesan. Dengan menggunakan teknik ini, ahli tulang memberi pesakit mereka latihan khusus, cadangan postur, dan syarahan mengenai mekanisme kecederaan yang akan membantu mengelakkan ia di masa hadapan.

Graston Teknik Kelas IV Laser Therapy - merupakan satu lagi lagi pendekatan inovatif dan terbukti untuk diagnosis dan rawatan kecederaan tisu lembut. Dengan menggunakan teknik ini, ahli tulang menggunakan instrumen khusus direka untuk mengesan dan merawat kecederaan tisu lembut. Ini rawatan tertentu boleh digunakan untuk keadaan seperti terseliuh serviks (sakit leher), sindrom carpal tunnel (sakit pergelangan tangan), cuff alat pemutar tendinosis (bahu), dan lain-lain

Kinesiotape Nanas Seluruh Badan Vibration - teknik ini berfungsi dengan merangsang flex refleks semula jadi di dalam otot, menggunakan otot untuk terus menguncup dan berehat. Ini merupakan satu lagi alternatif yang selamat dan pelengkap kepada bentuk konvensional latihan dan pemulihan, yang mempunyai beberapa faedah termasuk peredaran darah dan meningkatkan saliran limfa, fleksibiliti dan peningkatan ketangkasan, backpain dan kekakuan pengurangan, dan banyak lagi.

Tulang belakang penyahmampatan Jadual - doktor kiropraktik menggunakan teknik ini untuk memberi rawatan kepada pesakit yang mengalami masalah kesihatan seperti cakera merosot, cakera, sciatica, membonjol stenosis tulang belakang, gagal pembedahan tulang belakang. Pendekatan ini berfungsi dengan dengan membesarkan ruang antara cakera dan kawasan-kawasan yang mengelilingi akar saraf.

Orthotics - ini menyediakan pendekatan alternatif direka untuk membetulkan postur kaki dan ambnormal atau corak berjalan kaki yang tidak teratur. Alat-alat ini direka khas untuk mengembalikan fungsi semulajadi kaki.
Beberapa tips sebelum pergi ke chiropractor yang lain:

Adakah beberapa ulasan - Internet boleh menjadi alat yang hebat untuk penyelidikan; anda boleh membaca ulasan dari forum dalam talian, cari prospek, melawat tempat-tempat kiropraktor, dan lain-lain

Tanya cadangan - meminta rakan-rakan, saudara-mara anda, dan rakan-rakan kerana mereka mungkin mempunyai beberapa cadangan untuk memberi.

Semak sejarah prospek anda 'aduan - jika prospek anda mempunyai beberapa aduan sebelum ini, maka anda mempunyai sebab untuk menjadi curiga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar